Hizkuntza Fundazioan ikasteko matrikula

Hizkuntza bat ikasten lagunduko dizugu? 2020-2021 ikasturterako prest gaituzu; une honetan eskatzen den distantzia gordetzea ahalbidetzen duten instalazio zabalak eskainiko dizkizugu, eskolak eman ahal izateko. Gainera, aurrez aurreko klaseak, online motakoak edo mistoak eskatzen dituen edozein egoerari aurre egiteko moduan gaude.

Jarraian azalduko dizugu nola egin dezakezun matrikula.

Gonbidatu lagun bat

Idiomas Fundazioan eskerrak eman nahi dizkizugu gugan jarri duzun konfiantzagatik. Horregatik, lagun bat gonbidatzen baduzu, %10eko deskontua izango duzue biok 2020-2021 ikasturteko matrikulan.

Eskerrik asko hizkuntzak ikasteagatik!

Aurrematrikula

Aurrez izena emateko epea maiatzean eta ekainean izango da, eta aurrez aurre egin daiteke gure instalazioetan edo webgunearen bitartez. Aurrez izena ematea guztiz doakoa da, eta lehentasuna ematen du irailean ordutegia aukeratzean, matrikula formalizatzen denean. Gainera, ez dakar inolako konpromisorik, eta matrikula egiteari uko egiteko aukera ematen du, ikaslea iritziz aldatu bada.

Izena emateko informazioa eta argibideak hemen.

Ikasle berrien kasuan, aurrematrikula aldi honetan maila-proba egingo da gure instalazioetan. Maila-proba horrek aukera ematen du zehazteko zein taldetan sentituko den erosoago pertsona, bere hizkuntza-ezagutzaren arabera. Hala ere, ikasturte hasieran ebaluazio bat egiten dugu, esleitutako maila zuzendu beharko balitz, egiteko.

Proba honetatik salbuetsita daude haurrentzako ingeles-ikastaroko eta ingeles-komertziala-English Business ikastaroko ikasleak, baldin eta Europako esparruko B1 mailari dagokion titulu ofiziala badute.

Aurrez aurreko edozein kudeaketa (informazioa, izen-ematea edo maila-proba) egiteko, hitzordua eskatu behar da.

Matrikula

Irailaren hasieran zozketa bat egiten dugu maiatzean eta ekainean izena aurrez eman duten pertsona guztien artean. Zozketa horrek ordutegia aukeratzeko ordena zehazten du, dagokion mailaren eta hizkuntzaren arabera. Irailean ere onartuko dituzte aurreinskripzioak, baina maiatzean eta ekainean izena eman dutenek lehentasuna izango dute ordutegia aukeratzerako orduan.

Zozketaren emaitza zerrenda batzuetan argitaratzen da (paperean eta webgunean), eta bertan ezartzen da zein egunetan eta ordutan joan behar duen ikasleak gure bulegora, ordutegia aukeratzeko eta matrikula formalizatzeko.

Hautaketa-prozesuak aurrera egin ahala, ordutegi batzuk osatu egiten dira, baina beti ziurtatzen dugu, gutxienez, bat eskuragarri egongo dela izena eman duten guztientzat.

Matrikularen ordainketa

Ordutegia aukeratu ondoren, matrikularen zenbatekoa ordainduko da banku-helbideratzearen bidez, izena emateko inprimakian emandako kontu-zenbakian.

Ikastaro bakoitzaren zenbatekoari buruzko informazioa gainerako informazio akademikoarekin eta izena emateko prozedurarekin batera ematen da, eta inprimakian bertan dago jasota. Inprimaki horren kopia zigilatua itzultzen da inskripzioaren egiaztagiri gisa.

Ordainketa ikasturtea hasi aurretik egin behar da; ikasturte hasiera iraileko azken astean izan ohi da, mailen, ordutegien eta hizkuntzen arabera.

Informazioa

Beti ematen diegu interesatuei idatziz behar duten informazio guztia, bai akademikoa, bai izena emateko prozedurari buruzkoa.

Gurekin ikasketak egiten ari diren ikasleei ikasgelan bertan eskaintzen diegu. Ikasle berriei gure bulegoetatik pasatzean edo gure webgunearen bidez jakinaraziko diegu.

Zalantzarik?

Zalantzarik baduzu, astelehenetik ostiralera 17:30etik 21:00etara artatuko zaitugu, bai gure bulegoetan (Egibide-Jesús Obrero eraikina, Estenaga Apezpikuaren kalea, 1), bai 945 25 76 66 telefonoan.