2023tik 2024ra bitarteko ikastaroa, Vitoria-Gasteiz, Ingelesea, Euskara, Frantsesa, Alemana, Arabiera

Matrikula

Ikasle berrien kasuan, aurrematrikula aldi honetan maila-proba egingo da gure instalazioetan. Maila-proba horrek aukera ematen du zehazteko zein taldetan sentituko den erosoago pertsona, bere hizkuntza-ezagutzaren arabera. Hala ere, ikasturte hasieran ebaluazio bat egiten dugu, esleitutako maila zuzendu beharko balitz, egiteko.

Proba honetatik salbuetsita daude haurrentzako ingeles-ikastaroko eta ingeles-komertziala-English Business ikastaroko ikasleak, baldin eta Europako esparruko B1 mailari dagokion titulu ofiziala badute.

Hizkuntza bat ikasteko prest? Idiomas Fundazioan, zure helburuak lortzen lagunduko dizugu. Esan bezala, datorkigun ikasturte honi modu seguruan aurre egiteko prest dauden instalazioak eta giza taldea ditugu.

Matrikulatzeko arauak hemen kontsulta ditzakezu.

icon_books

Hezkuntza-eskaintza

Honako hau izango da Idiomas Vital Fundazioaren prestakuntza-eskaintza zabala datorren ikasturterako:

• Ingelesa Lehen Hezkuntzako 2. mailatik 4. mailara (astean 2 eskola-ordu)
  • Ingelesa Lehen Hezkuntzako 5. mailatik aurrera (astean 3 eskola-ordu)
  • Frantsesa, alemana, arabiera eta txinera, 12 urtetik gorako gazteentzat eta helduentzat (astean 3 eskola-ordu)
  • 10 urtetik gorako haur eta helduentzat euskara (astean 3 eskola-ordu)
  • Business English: gutxienez B1 duten unibertsitateko edo goi-mailako zikloetako tituludunentzat (astean 3 eskola-ordu)

icon_bonificacion

Hobariak

Estadio Fundazioko harpidedunentzat

Estadio Fundazioko harpidedunentzat %15eko hobaria izango duzue biok matrikulan.

Idiomas Fundazioak Moodle plataforma berri bat sartuko du, aurrez aurreko eskolen osagarri.

Online prestakuntza-plataforma berri hori, eta mota guztietako prestakuntza-dokumentazio gehigarria eta ikaskuntza hobetzeko ariketa praktiko ugari izatea ahalbidetuko du. Ariketak era guztietakoak izango dira: testak, ikustekoak, ikus-entzunezkoak, etab.

Zalantzarik?

Zalantzarik baduzu, astelehenetik ostiralera 17:30etik 21:00etara artatuko zaitugu, bai gure bulegoetan (Egibide-Jesús Obrero eraikina, Estenaga Apezpikuaren kalea, 1), bai 945 25 76 66 telefonoan.