Hizkuntza Fundazioan ikasteko matrikula

Hizkuntza bat ikasten lagunduko dizugu? 2020-2021 ikasturterako prest gaituzu; une honetan eskatzen den distantzia gordetzea ahalbidetzen duten instalazio zabalak eskainiko dizkizugu, eskolak eman ahal izateko. Gainera, aurrez aurreko klaseak, online motakoak edo mistoak eskatzen dituen edozein egoerari aurre egiteko moduan gaude.

Jarraian azalduko dizugu nola egin dezakezun matrikula.

Gonbidatu lagun bat

Idiomas Fundazioan eskerrak eman nahi dizkizugu gugan jarri duzun konfiantzagatik. Horregatik, lagun bat gonbidatzen baduzu, %10eko deskontua izango duzue biok 2020-2021 ikasturteko matrikulan.

Eskerrik asko hizkuntzak ikasteagatik!

Matrikula

Matrikula epea ikasturtea hasi arte egongo da zabalik. Prozedura hori gure ikastetxean bertan egingo da (Estenaga Apezpikua, 1. zk., Egibide eraikina), 17:30etik 21:00etara arteko ordutegian. Han, informazioa emango dizugu eta edozein zalantza argituko dizugu. Prozedura azkarra eta erraza.

Ikasle berrien kasuan, aurrematrikula aldi honetan maila-proba egingo da gure instalazioetan. Maila-proba horrek aukera ematen du zehazteko zein taldetan sentituko den erosoago pertsona, bere hizkuntza-ezagutzaren arabera. Hala ere, ikasturte hasieran ebaluazio bat egiten dugu, esleitutako maila zuzendu beharko balitz, egiteko.

Proba honetatik salbuetsita daude haurrentzako ingeles-ikastaroko eta ingeles-komertziala-English Business ikastaroko ikasleak, baldin eta Europako esparruko B1 mailari dagokion titulu ofiziala badute.

Hizkuntza bat ikasteko prest? Idiomas Fundazioan, zure helburuak lortzen lagunduko dizugu. Esan bezala, datorkigun ikasturte honi modu seguruan aurre egiteko prest dauden instalazioak eta giza taldea ditugu.

Zalantzarik?

Zalantzarik baduzu, astelehenetik ostiralera 17:30etik 21:00etara artatuko zaitugu, bai gure bulegoetan (Egibide-Jesús Obrero eraikina, Estenaga Apezpikuaren kalea, 1), bai 945 25 76 66 telefonoan.