Hizkuntza Fundazioan ikasteko matrikula – Laudio

Matrikula

2022-2023 ikasturtea irekiko da Herriko Plazan. Eman izena online bakarrik.

Matrikula epea ekainaren 24ra arte egongo da zabalik telefonoz edo e-mailez eta abuztuaren 24ra arte online. Gurekin harremanetan jar zaitezke 17: 30etik 21: 00etara, eta edozein zalantza argitu eta informazioa emango dizugu. Prozedura azkarra eta erraza da.

2022- 2023 ikasturterako ingeleseko 1. maila eskaintzen dugu 10 urtetik gorako haurrentzat eta ingeleseko 1. maila helduentzat, eta Frantziako 1. maila eta Alemaniako 1. maila 12 urtetik aurrera.

Hizkuntza bat ikasteko prest? Idiomas Fundazioan, zure helburuak lortzen lagunduko dizugu. Esan bezala, datorkigun ikasturte honi modu seguruan aurre egiteko prest dauden instalazioak eta giza taldea ditugu.

Matrikulatzeko arauak hemen kontsulta ditzakezu.

icon_books

Hezkuntza-eskaintza

Honako hau izango da Idiomas Vital Fundazioaren prestakuntza-eskaintza zabala datorren ikasturterako:

• Ingelesa Lehen Hezkuntzako 5. mailatik aurrerako haurrentzat eta helduentzat (astean 3 eskola-ordu): 600 euro/ikasturte osoa
  • Frantsesa eta alemana, 2 urtetik gorako gazteentzat eta helduentzat (astean 3 eskola-ordu): 600 euro/ikasturte osoa

Inoiz ez da aparteko kopururik ordaindu beharko matrikula gisa.

icon_bonificacion

Hobariak

Familia ugariak

Familia ugarietako kideek ere % 15eko hobaria eskuratu ahal izango dute.

Eskerrik asko hizkuntzak ikasteagatik!

Idiomas Fundazioak Moodle plataforma berri bat sartuko du 22-23 ikasturterako, aurrez aurreko eskolen osagarri.

Online prestakuntza-plataforma berri hori, eta mota guztietako prestakuntza-dokumentazio gehigarria eta ikaskuntza hobetzeko ariketa praktiko ugari izatea ahalbidetuko du. Ariketak era guztietakoak izango dira: testak, ikustekoak, ikus-entzunezkoak, etab.

icon_mascarilla

COVID-19 Protokoloa

Hizkuntza bat ikasten lagunduko dizugu? 2020-2021 ikasturterako prest gaituzu; une honetan eskatzen den distantzia gordetzea ahalbidetzen duten instalazio zabalak eskainiko dizkizugu, eskolak eman ahal izateko. Gainera, aurrez aurreko klaseak, online motakoak edo mistoak eskatzen dituen edozein egoerari aurre egiteko moduan gaude.

Zalantzarik?

Zalantzarik izanez gero, astelehenetik ostiralera 17: 30etik 21: 00etara artatuko zaitugu 945 25 76 66 telefonoan, edo, bestela, gure posta elektronikoaren bidez jar zaitezke harremanetan formularioa betez “kontaktua” atalean.