Gasteizko Hizkuntza Fundazioa | Webgune ofiziala

GASTEIZKO HIZKUNTZA FUNDAZIOA

Gasteizko Hizkuntza Fundazioak, Vitalen Gizarte Ekintzaren barruan, hizkuntzak irakasten jardun du sortu zenetik, hots, 1967tik. Lehen urteetan ingelesa eta frantsesa irakasten ziren eta, gero, alemana eta euskara ere eskaini ziren; 2.700 matrikula baino gehiago lortu ziren.

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak Gasteizen hizkuntza-eskola ofizial bat sortu zuenean, 1989an, euskara-, frantses- eta aleman-ikasleak eta ingelesa ikasten zuten helduak hizkuntza-institututik hizkuntza-eskola ofizialera pasatu ziren.

Gaur, Hizkuntza Fundazioak mota guztietako ikasleei, haur zein helduei, 7 urtetik aurrera, ingelesa irakasten dihardu, baita 12 urtetik gorakoei alemana, frantsesa, arabiera eta txinera irakasten ere. Urtero 1.500 ikasle inguru izaten ditu, eta horietako erdia baino gehiago 14 urtetik beherakoak dira.

Zentroko plantilla 22 pertsonak osatzen dute, irakasle, zuzendari eta idazkarien artean.

Hizkuntza Fundazioan kalitate oneko hizkuntza-irakaskuntza eskaintzen dugu, 50 urteko esperientziak bermatuta. Horretarako, Hizkuntza Fundazioan eskolak ematen dituzten irakasle guztiek, bai titularrek bai ordezkoek, maila bakoitzari dagokion titulu ofiziala daukate, baita eskainitako hizkuntza bakoitzean eskolak emateko gaikuntza eta esperientzia ere.

MAILAK

Ikasleak maila egokian sartzeko ahalegina egiten dugu; hori dela eta, ikasle berriari dagokion maila esleitzen diogu, honako hauek kontuan hartuta:

• Adina.
  • Eskolan ikasten duen maila.
  • Izena ematean egindako maila-probaren emaitza.

Ikastaroaren hasieran jarraipena egiten dugu, esleitutako maila zuzendu beharko balitz ere.

Gure ikastaro- eta maila-ereduari esker, erraza da hizkuntza-ikaskuntza epe ertainean eta luzean planifikatzea; hortaz, gure ikasleek azterketa ofizialetara aurkezteko une aproposean lortzen dute gaikuntza egokia, eta une oro bakoitzera aurkezteko epeei eta betekizunei buruzko aholkuak ematen dizkiegu.

ORDUTEGIA

Ordutegi-eskaintza ere oso zabala da: hain zuzen, gure ikastaro gehienetarako 6 ordutegi desberdin egoten dira. Laster, eskaintza handitu egingo da, 18:00ak baino lehen ordutegi berriak ezarriz, ikastetxeetan ordutegi trinkoa badaukaten ikasleei gure ikastaroetarako sarbidea errazteko eta hobetzeko asmoz.

PREZIOAK

Ikastaroen prezioak antzeko zentroetako prezioak baino baxuagoak dira, kontuan hartuta Hizkuntza Fundazioak zerbitzu ugari eskaintzen dituela:

Eskolak (2 edo 3 ordu astean)

Azterketak (iraileko deialdi berezia barne)

Hiru hilean behingo kalifikazioak eta (hala badagokio) ikastaro-amaierako diploma

Hizkuntza-laborategiaren erabilera mugagabea

Liburuak mailegatzeko zerbitzuaren erabilera mugagabea

Ikasketa-gelaren eta itxarote-zonaren erabilera

Ikaslearen informazio akademiko guztirako sarbidea

Gure ikastaroei, udako ikastaroei eta azterketa ofizialei buruzko informazioa eta aholkuak.

Ikasleek eta ikasleen gurasoek edozein kontsulta egin ahal diezaiekete idazkariei, irakasleei eta zuzendariei, berehala ahal bada edo hitzordua hartuz, Hizkuntza Fundazioaren jendearentzako ordutegiaren barruan (astelehenetik ostiralera, 17:30etik 21:00etara).

Familia ugarietako kide diren ikasleek % 10eko hobaria eduki dezakete, eta ingeles komertzialean interesatuta daudenek Vital Fundazioak unibertsitate-tituludunentzat edo goi-mailako heziketa-zikloetako tituludunentzat iragarritako beketako bat lortzeko aukera izan dezakete.