Helduentzako eta gazteentzako euskara-ikastaroak, lehen hezkuntzako 5. mailatik aurrera

Idiomas Fundazioak euskara ere sartu du 23-24 ikasturterako bere prestakuntza-eskaintza zabalean. Euskara ikastea oinarrizko maila batetik eskainiko da lehen urte honetan, eta hizkuntza koofizial hori ezagutzen hasi nahi duten haurrentzat zein helduentzat diseinatuta dago.

Matrikulatu zaitez

Zure semeak/alabak bere ingeles maila indartu dezala nahi duzu? Izan ezazu konfiantza gugan. 50 urte daramatzagu milaka pertsonari hizkuntzak irakasten.

Gazte eta helduentzako gure euskara ikastaroa 10 urtetik gorako pertsonei zuzenduta dago. Astean 3 eskola-ordu egiten dira, irailetik ekainera. Adinaren eta mailaren arabera osatzen dira taldeak.

Ikastaro honek euskara mailaz maila ikasteko aukera ematen du, zure ezagutza orokorrak hobetuz eta behar dituzun titulazio ofizialak lortuz. Hori bermatzeko, honako hauek ditugu:

• 50 urteko eskarmentua
  • Irakasle kualifikatuak/tituludunak
  • Instalazio eta zerbitzu ugari
  • Titulazioetara eta hezkuntza-eskakizunetara egokitutako metodoak

Metodologia

Gure metodoak euskararen ikaskuntzaren epe ertain eta luzerako plangintza errazten du. Horrela, gure ikasleek kualifikazio egokia eskuratzen dute azterketa ofizialetara arrakastaz aurkeztu ahal izateko behar den unean. Horretarako, une oro izaten dute gure aholkularitza, bakoitzera aurkezteko epeei eta eskakizunei buruz.

Era guztietako jarduera osagarriei buruzko aholkuak ere ematen dizkiegu, hala nola udako ikastaroak, atzerriko egonaldiak, hizkuntzarekin lotutako lanak eta abar.

Ebaluazioa

Ikasturte hasieran jarraipena egiten dugu, esleitutako maila zuzendu beharko balitz, egiteko. Halaber, gure ikasleak hiru hilean behin ebaluatzen ditugu, eta lortutako mailaren berri ematen diegu.

Gainera, ikasleek beren ikasketa-espedienteari buruzko informazioa eskura dezakete gure ikastetxean egiten duten egonaldi osoan. Horrela jakin dezake mailen baliokidetasuna Europako esparruaren arabera, eta horrek aukera ematen dio erabaki egokiagoak hartzeko titulazioak, lanak edo beste ikastaro batzuk eskuratu edo egiteko orduan.

Ordutegia

Ikastaroa arratsaldeko ordutegian eta txandakako egunetan egiten da; astelehenetan eta asteazkenetan edo astearte eta ostegunetan izan daiteke, ordutegi hauetan:

• 18:00etatik a 19:30era  edo
  • 19:30etik 21:00etara*

*Talde bakoitzean ikasle kopuru nahikoa egotearen mende dago ordutegien aukera zabalagoa. Maila bakoitzeko ikasle nahiko izanez gero, ordutegi gehiago ireki ahal izango dira (adibidez, 16:30etik 18:00etara).

Aurreinskripzioa maiatzean eta abuztua bitartean egin behar da, maila-probarekin batera, zein taldetan sartu erabaki ahal izateko.

Idiomas Fundazioak Moodle plataforma berri bat sartuko du 23-24 ikasturterako, aurrez aurreko eskolen osagarri.

Online prestakuntza-plataforma berri hori, eta mota guztietako prestakuntza-dokumentazio gehigarria eta ikaskuntza hobetzeko ariketa praktiko ugari izatea ahalbidetuko du. Ariketak era guztietakoak izango dira: testak, ikustekoak, ikus-entzunezkoak, etab.

Gainera

Hizkuntza-laborategia nahi beste erabiltzeko aukera

Liburuen mailegu-zerbitzua nahi beste erabiltzeko aukera

Ikasteko gunea eta itxarongela erabiltzeko aukera

Gurekin harremanetan jartzeko

Zalantzarik baduzu, astelehenetik ostiralera 17:30etik 21:00etara artatuko zaitugu, bai gure bulegoetan (Egibide-Jesús Obrero eraikina, Estenaga Apezpikuaren kalea, 1), bai 945 25 76 66 telefonoan.