Pribatutasun-Politika

1. SARRERA

IDIOMAS VITAL FUNDAZIOAN, pribatutasuna babestearekin eta tratatzen ditugun datu pertsonalak behar bezala erabiltzearekin konprometituta gaude. Datu horiek webgune honetan on line eta, hala badagokio, edozein azpi-domeinu, microsite eta off-line bidez jaso ditzakegu.

Mesedez, irakurri arretaz politika hau eta ziurtatu ulertzen duzula eta dioenarekin ados zaudela, zure datu pertsonalak eman aurretik. Irakurritakoarekin ados ez bazaude, ez ezazu erabili webgune hau edo ematen dituen zerbitzuak eta ez ezazu zure daturik eman.

Gune honetara sartzea, bertako zerbitzuren bat erabiltzea edo zure datuak ematea, on line edo off line, baiezko ekintza argia dela ulertuko dugu, eta zure datuak ondoren adieraziko diren helburuetarako tratatzeko baimena eman diguzula (baimen hori beharrezkoa denean).

2. NOR DA ZURE DATUEN TRATAMENDUAREN ARDURADUNA?

IDIOMAS VITAL FUNDAZIOA
Posta-helbidea: Egibide-Jesús Obrero eraikina, Estenaga Apezpikuaren kalea 1, 01002 Vitoria-Gasteiz, Araba
Posta elektronikoa: info@fundacionidiomas.eus
Datuen Babeserako ordezkaria: lopd@fundaciónvital.eus Zure datuen tratamenduari buruzko zalantzarik, kexarik edo erreklamaziorik baduzu, zuzenean gure datuen babeserako ordezkariari helarazi diezaiokezu, hala badagokio, Datuak Babesteko Agentziara helarazi baino lehen. Ahalik eta azkarren erantzungo dizugu, eta gehienez ere bi hilabeteko epean, erreklamazioa jasotzen dugunetik kontatzen hasita.
Telefonoa: 945 257 666

3. NOLA LORTU DITUGU ZURE DATUAK?

3.1. Interesdunak berak emanda:

Ikaslea bazara (egungoa edo potentziala), edo haren senideren bat edo legezko ordezkaria, edo, adibidez, gurekin lan egiteko curriculum bat bidaltzen badiguzu, zuk eman dizkiguzu datuak, off-line edo on-line, gure zerbitzuak eskatzean, zurekin kontratu-harremana mantendu ahal izateko edo gurekin harremanetan jarri bazara informazio eske. Era berean, aurrez aurre eman ahal izan dizkiguzu, gure instalazioetara etorri bazara.

Datu pertsonalak ematen dizkiguzunean, informazio hori emateko gaituta zaudela bermatzen duzu, eta informazio hori benetakoa, egiazkoa, zehatza eta eguneratua dela, ez dela konfidentziala, ez duela kontratu-murrizketarik edo hirugarrenen eskubiderik urratzen, eta beste pertsona batzuk ez ordezteko konpromisoa hartzen duzula.

3.2. Automatikoki lortuta gure webgunea bisitatzean:

3.3. Interesatua bera ez den beste pertsona batengandik lortuta:

Baliteke zure datuak zuk zuzenean eman ez izana, baizik eta hirugarren batek eman izana, aurretik datu horiek zuk berari eman dizkiozulako, hala nola gurasoek, tutoreek edo legezko ordezkariek, 14 urtetik beherakoen kasuan. Beste pertsona batzuen datuei dagokienez, haien pribatutasuna errespetatu behar da, eta kontu berezia izan behar da datu pertsonalak jakinaraztean edo argitaratzean. Titularrak baino ezin eman dezake datu pertsonalen tratamendurako baimena eman. Hirugarrenen datuak haien baimenik gabe argitaratzeak, datuen babesari buruzko araudia ez ezik, hirugarren horien ohorerako, intimitaterako edo irudirako eskubideari buruzkoa ere urra dezake.

Hirugarrenen datuak ematen dituenaren erantzukizuna da: a) datuak erabiltzeko aldez aurreko berariazko baimena izatea, eta b) bere datuekin egingo dugun tratamenduaren berri ematea. Pribatutasun-politika hau onartzeagatik, hirugarrenen datuak ematen dituenak berariaz bermatzen du baduela ekarpen hori egiteko baimena, eta guk ez dugu inolako erantzukizunik izango interesdunak edozein erreklamazio egiten badu.

4. ZER-NOLAKO DATUAK TRATATZEN DITUGU?

Tratatzen ditugun datu-kategoriak honako hauek izan daitezke:

• Interesdunak berak emandakoak: identifikazio-datuak (izen-abizenak, IFZ/IFK), harremanetarako datuak (telefonoa, posta-helbidea, helbide elektronikoa, …), datu ekonomikoak (helbideratze-kontua…), irudia (irakaslearen fitxarako eta ikasle-txartelerako argazkia), ezaugarri pertsonalei buruzko datuak, datu akademikoak, …
  • Automatikoki lortuak gure webgunea bisitatzean: erabiltzailearen IP helbidea, bisitaren data eta ordua, erabiltzailea datorren gunearen URLa, gure webgunean bisitatutako orriak, erabilitako nabigatzaileari buruzko informazioa (nabigatzailearen mota eta bertsioa, sistema eragilea, etab.).

Babes berezia duten datuei dagokienez: Datuen kategoria bereziak trata ditzakegu, hala nola alergiak eta/edo gaixotasunak jarduera jakin batzuetarako.

Datu-kategoria bereziak trata ditzakegu, hala nola alergiak eta/edo gaixotasunak jarduera jakin batzuetarako, explorers gisara.

5. ZERTARAKO TRATATZEN DITUGU ZURE DATUAK ETA ZEIN DA ZURE DATUAK TRATATZEKO LEGITIMAZIOA?

HELBURUEN LABURPEN-TAULA ETA LEGE-OINARRIA

Ematen dizkiguzun datuak eta zurekin dugun harremanean sortutako guztiak hainbat helburutarako eta hainbat oinarri legitimatzaileren arabera trata ditzakegu.

HELBURUA LEGE-OINARRIA
• Egungo ikaslea bazara edo izan litekeena, edo horren tutorea edo legezko ordezkaria: matrikulazioa eta espediente akademikoa kudeatzeko, aurrerapenen ebaluazioa eta jarraipena egiteko, ikaslearekin edo haren familiarekin harremana kudeatzeko, eta Fundazioak eskaintzen dituen jarduerak, ekitaldiak eta zerbitzuak kudeatzeko

• Sustatu edo antola ditzakegun jarduera edo ekitaldietan parte hartzen baduzu: jarduera horietan izena ematea eta/edo parte hartzea kudeatzeko, baita zurekin harremanetan egoteko eta komunikatzeko ere

Zure curriculum-datuak ematen badizkiguzu edo zure curriculuma bidaltzen badiguzu, zurekin harremanetan jartzeko eta egiten ditugun hautaketa-prozesuak kudeatzeko

Kontratu-harremana edo kontratu aurreko neurrien aplikazioa, interesdunak hala eskatuta
•   Kontsumitzaile eta erabiltzaileen zerga-arauditik eratorritako lagapenak Araudi edo  legezko betebehar bat betetzea
•  Ikasleei edo egungo jardueretan parte hartzen dutenei, komunikazio elektronikoen bidez, gure jarduerei eta/edo eskatutakoen antzeko zerbitzuei buruzko informazioa bidaltzea

•  Iritzi- eta gogobetetze-inkestak egitea

•  Gure webgunearen erabiltzaileen kasuan, edo e-posta baten igorle edo hartzaileen kasuan: on line egindako informazio-eskaerak kudeatzeko, eta zurekin harremanetan jartzeko

Interes legitimoa

Eskatutako datuak ematea nahitaezkoa da, ezinbestekoak direlako kontratuzko edo aurrekontratuko harremana formalizatzeko eta/edo mantentzeko eta harreman horretatik eratorritako legezko betebeharrak betetzeko; ematen ez badituzu, ezingo dugu harreman horretatik eratorritako zerbitzua eman.

Legitimazioa baimenean oinarritzen denean, baimen hori edozein unetan kendu ahal izango duzu. Baimena kentzeko e-posta bidali behar duzu lopd@fundaciónvital.eus helbidera. Datu horiek kentzeak ez du zure datuen tratamendua baldintzatzen deskribatutako gainerako helburuetarako.

Gure interes legitimoan oinarritzen bada, adierazitako zure datuen tratamendua proportzionatua dela eta zure pribatutasunean inpaktu minimoa dakarrela uste dugu, baina beti gailenduko dira, gure interes legitimoaren gainetik, zure interesak, eskubideak edo askatasunak; beraz, zure datuak helburu horietarako tratatzea nahi ez baduzu, bidal iezaguzu mesedez e-posta bat lopd@fundaciónvital.eus helbidera, eta horrela egingo dugu.

6. ZENBAT DENBORAZ GORDEKO DITUGU ZURE DATUAK?

Kontserbazio-epe orokorra

Ematen dizkiguzun datu pertsonalak kontratu-harremanak irauten duen bitartean gordeko ditugu, eta, hori amaitu ondoren, interesdunak ezabatzea eskatzen ez duen bitartean, interesatuak ziurtagiriren bat eskatuz gero, egin ahal izateko. Ezabatzea eskatu ondoren ere, behar den denboran mantendu ahal izango ditugu, eta tratamendua honako hauetara mugatu ahal izango dugu:

• Bete behar ditugun lege- eta kontratu-betebeharrak betetzeko,
  • eta/edo gure aldetik edozein erantzukizun preskribatzeko aurreikusitako legezko epeetan,
  • eta/edo interesdunarekin izandako harremanaren ondoriozko erreklamazioak egiteko edo defendatzeko.

Aurreko irizpideekin koordinatuta, datu pertsonalak ezabatu ahal izango dira, bai erregistro informatikoetan, bai paperean, antolakundearen irizpidearen arabera, informazioa edo dokumentazioa ezabatzea gomendatzen duten beharrizan logistikoen eta/edo biltegiratze-espazioaren arabera.

Enplegu baterako hautagaitza aurkeztu baduzu, zure curriculuma bidalita: gorde egingo dugu ezabatzeko eskatzen diguzun arte/indarrean dagoen bitartean, hautaketa-prozesuetarako zurekin harremanetan jarri ahal izateko.

7. ZEIN HARTZAILERI JAKINARAZI DIEZAZKIOKEGU ZURE DATUAK?

Jakinarazten dizugu ematen dizkiguzun datuak hirugarren erakundeei jakinarazi ahal izango zaizkiela, lagatzailearen eta lagapen-hartzailearen eginkizun legitimoekin zuzenean lotutako xedeak betetzeko, hala nola:

1. Banketxeei: kobrantzak eta ordainketak kudeatzeko
  2. Legeak dioenaren arabera, datuak derrigorrez jakinarazi behar zaizkien entitate edo organismoei: esaterako, Zerga-administrazioa …
  3. Vital Fundazioari edo Idiomas Fundazioari: barneko administrazio-helburuetarako, ikasleen datu pertsonalen tratamendua barne, onuretarako edo deskontuetarako.

8. DATUEN NAZIOARTEKO TRANSFERENTZIAK

IDIOMAS VITAL FUNDAZIOAn saiatuko gara datu pertsonalak beti Europako esparru ekonomikoan tratatuta eta kokatuta egon daitezen. Hala ere, egoera jakin batzuetan, datuen nazioarteko transferentziak egin ahal izango ditugu, adibidez, kontratu bat egiteko edo gauzatzeko beharrezkoa bada, interesdunaren intereserako, IDIOMAS VITAL FUNDAZIOAren eta beste pertsona fisiko edo juridiko baten artean; edo, beharrezkoa bada interesdunaren eta IDIOMAS VITAL FUNDAZIOAren arteko kontratu bat gauzatzeko, adibidez, Europar Batasunetik kanpoko zerbitzu-hornitzaileak erabiltzean, datu pertsonaletarako sarbidea izan dezaketenak, gure jardueraren zerbitzu osagarriak emateko (ostatua, housing-a, SaaS, segurtasun kopiak urrunetik, euskarri edo mantentze informatikoko zerbitzuak, posta elektronikoaren kudeatzaileak, e-postak eta marketineko e-posta bidaltzea, fitxategiak transferitzea, etab.) edo interesdunak eskatuta hartutako kontratu-aurreko neurriak betearazteko.

Erakunde horiek desberdinak izan daitezke eta denboran zehar aldatu egin daitezke, baina ahaleginak egingo ditugu datuak babesteko arloan Europakoaren pareko babes-maila duten herrialdeetakoak edo maila hori lortzeko berme egokiak dituztenak aukeratzeko, edo DBEO-Datuen Babeserako Erregelamendu Orokorrean horretarako aurreikusitako salbuespenetako batean oinarrituta egingo dira.

9. ZEIN DIRA ZURE ESKUBIDEAK ZURE DATUAK EMATEN DIZKIGUZUNEAN?

Hala dagokionean, datuak eskuratzeko, zuzentzeko, ezabatzeko, datuen tratamendua mugatzeko eta aurkaratzeko eskubideak erabil ditzakezu, baita beste eskubide batzuk ere, pribatutasun-politika honen hasieran adierazitako posta-helbidean edo helbide elektronikoan; kasu bietan, idatzizko eskaera sinatuta, NANaren edo pasaportearen kopia erantsita, edo identifikatuko zaituen beste dokumentu baliodun bat erantsita. Zure datuak aldatuz gero, helbide berean jakinarazi beharko duzu, eta hala egin ezean, erakunde honek ez du inolako erantzukizunik izango.

• Sartzeko eskubidea: zein datu pertsonal tratatzen ari garen galde diezagukezu, baita horien kopia bat eskatu ere.
  • Zuzentzeko eskubidea: datu pertsonal okerrak zuzentzeko edo osatu gabeak osatzeko eska diezagukezu, baita adierazpen gehigarri baten bidez ere.
  • Ezabatzeko eskubidea (ahazteko eskubidea): zure datu pertsonalak ezabatzeko eska diezagukezu, baldin eta datu horiek jaso ziren helburuetarako beharrezkoak ez badira, zure baimena kentzen baduzu, legez kontrako tratamendua eman bazaie edo legezko betebehar bat betetzeko.
  • Tratamendua mugatzeko eskubidea: zure datuen tratamendua mugatzeko eska diezagukezu; kasu horretan, erreklamazioak egiteko edo defendatzeko baino ez ditugu gordeko.
  • Aurka egiteko eskubidea: zure datuen tratamenduaren aurka egin dezakezu, tratamenduaren erantzulearen interes legitimoan oinarritzen bada edo publizitate-helburuetarako bada.

Aurreko eskabideren bat jaso ondoren, legez ezarritako epeetan erantzungo dizugu. Erreklamazioa jar dezakezu Datuak Babesteko Espainiako Agentziaren aurrean. Erabil ditzakezun eskubideei buruzko informazio gehiago nahi izanez gero eta eskubideak baliatzeko formularioen ereduak eskatzeko, Datuak Babesteko Espainiako Bulegoaren web orrira jo dezakezu, www.aepd.es.