Ingeles komertzialeko ikastaroak | Business English

INGELES KOMERTZIALA / BUSINESS ENGLISH

IRAUPENA

Ingeles komertzialeko ikastaroak asteko 3 orduko eskolak eskaintzen ditu eta irailetik ekainera arte irauten du.

IKASTARORAKO SARBIDEA

Sartzeko gutxieneko maila B1 da, Europako markoaren arabera, eta hauen bidez egiazta daiteke:

• titulu ofiziala edo
  • izena ematean egindako maila-proba.

BEKAK

Ingeles komertzialeko ikastaroetarako (Business English) beketako bat lortzeko aukera dago. Vital Fundazioak eskaintzen dizkie unibertsitate-tituludunei edo goi-mailako zikloetako tituludunei eta, gainera, bekak lehentasuna ematen die Vital Fundazioak orobat atzerrian lan-praktikak egiteko iragartzen dituen bekak eskuratzerakoan.

IKASTAROAREN EDUKIA

Ingeles komertzialeko ikastaroa (Business English) enpresa-mundurako ingeles-trebakuntza zehatzagoa eskaintzeko pentsatuta dago eta ikasleek lan-merkaturako duten sarbidea erraztea edo hobetzea du xede.

Beraz, ikastaro hauen ikuspegia ez da gainerako ingeles-ikastaroena bezain akademikoa, baizik eta askoz ere praktikoagoa, eta enpresa- eta lan-munduko ahalik eta eremu eta egoera desberdin gehien barne hartzeko ahalegina egiten du.

Guztizko ikasle-kopuruaren arabera, zenbait maila eskaintzen saiatuko gara, ikasle bakoitzaren gaikuntzara eta interesetara ahalik eta hobeto egokitze aldera.