Arabiera-ikastaroak | Arabiera ikastea | Hizkuntza Fundazioa

Arabiera da gure planetan gehien hitz egiten den bosgarren hizkuntza. Milaka urte dituen eta grafia propioa duen hizkuntza interesgarria da, eta munduan zehar gero eta presentzia handiagoa du.

Ezagutu nahi duzu? Idiomas Fundazioan arabiera ikastaroak ematen ditugu, hastapen maila batean oinarrituta. 12 urtetik gorako heldu eta gazteei zuzenduta daude (biak barne). Hiru hilean behingo ebaluazioa egiten da, eta ikasleek arabieraz erraz moldatzeko aukera izango dute.

Gonbidatu lagun bat

Idiomas Fundazioan eskerrak eman nahi dizkizugu gugan jarri duzun konfiantzagatik. Horregatik, lagun bat gonbidatzen baduzu, %10eko deskontua izango duzue biok 2020-2021 ikasturteko matrikulan.

Eskerrik asko hizkuntzak ikasteagatik!

Metodologia

Ematen ditugun beste hizkuntza batzuetan gertatzen den bezala, arabieraren konplexutasunak gure metodologia talde txikitan oinarritutako irakaskuntzan ardazten du. Ikasle bakoitzarengan zentratutako ikaskuntzaren ikuspegiak emaitza hobeak lortzen laguntzen duela egiaztatu dugu.

Arabierako ikastaroek ez dute hain ikuspegi akademikoa, hizkuntzaren oinarrizko esamolde eta funtzioen erabileran ardazten baikara. Horretarako, ikus-entzunezko material propioa eta benetakoa dugu. Gainera, arabierarekin zerikusia duten eta zure interesekoak izan daitezkeen era guztietako jardueren eta ekitaldien berri ematen dugu. Hori aukera ona izan daiteke ikasgelan ikasitakoa praktikan jartzeko.

Ordutegiak

Arabiera ikastaroen iraupena ikasturte tradizional baten iraupenaren parekoa da; irailean hasi eta uztailera arte luzatuko da. Astean 3 eskola-ordu jasoko dituzte ikasleek.

Beste ikastaro batzuekin gertatzen den bezala, ikasleek astean ordubeteko hiru saio izatearen edo txandakako bi egunen ordu eta erdiko saio bi izatearen artean aukeratu ahal izango dute. Ordutegien aukera maila bakoitzeko ikasle kopuruaren araberakoa izango da.

Matrikulatu zaitez

Arabiera ikasi nahi duzu Gasteizen? Izan ezazu konfiantza gugan. 50 urte daramatzagu milaka pertsonari hizkuntzak irakasten.

Gurekin harremanetan jartzeko

Zalantzarik baduzu, astelehenetik ostiralera 17:30etik 21:00etara artatuko zaitugu, bai gure bulegoetan (Egibide-Jesús Obrero eraikina, Estenaga Apezpikuaren kalea, 1), bai 945 25 76 66 telefonoan.